מגוון הטיפולים

בספא הייחודי שלנו, ספא קפה ושוקולד, אתם מוזמנים ליהנות מטיפולים יוצאי דופן אשר משלבים באלגנטיות כיף והנאה עם אלמנטים רפואיים-קוסמטיים.
אנו מתמחים בעיקר בטיפולים אשר מבוססים על שוקולד, קפה, דבש, יין, חלב ושמן זית. כמו כן, בזכות למעלה מ-30 שנות ניסיון בטיפולי ספא מקצועיים, תוכלו לקבל אצלנו גם עיסויים וטיפולים בטכניקות "מסורתיות".

כל הטיפולים יכולים לכלול גם שימוש פרטי במתחם מתקני הספא של ספא קפה ושוקולד.
הג'קוזי הגדול, הסאונה היבשה, המוסיקה הנהדרת, התאורה המעוצבת וכל מה שצריך בשביל פינוק מושלם.

 
פילינג קפה 
 
 
פירוט הטיפול

פולי קפה טריים אשר נטחנים דק דק ומאפשרים לנו להעניק לכם טיפול פילינג נהדר ובלתי נשכח

על מה ולמה?
הקפה מתכתב נהדר עם הגוף תוך כדי מתיחת העור בגמישות עדינה. פילינג קפה יעיל כנגד קמטים ומלבד ריחו המשגע הוא נחשב לטיפול נעים ומאד לא אגרסיבי. בסוף הטיפול תיהנו מתחושה רעננה, חלקה ונעימה. הטיפול מורכב משני חלקים כאשר לאחר המקלחת תיהנו מעיסוי קל עם קרם גוף המעניק לעור המחודש איזון והגנה.
אלמנטים רפואיים
פולי הקפה הטחונים מציגים שלל יתרונות רפואיים תודות להיות הקפה חומר מחטא. הקפה לא רק מסייע להצערת העור אלא הוא נחשב גם ליעיל מאד כ"חומר חיטוי טבעי" נגד פצעים קטנים פתוחים.
 
עטיפת שוקולד 
 
 
פירוט הטיפול

עטיפת שוקולד אשר מחבקת את הגוף בקסם ארומטי משגע.

על מה ולמה?
במהלך הטיפול, ובזמן שהעטיפה מבצעת את מלאכתה המרגיעה, המטופל נהנה גם מעיסויים משלימים כגון רפלקסולוגיה ועוד.
אלמנטים רפואיים
שוקולד הוא בסיס נהדר לעטיפת גוף מבחינה רפואית שכן פולי הקקאו אשר מרכיבים אותו עשירים במאות ויטמינים, מינרלים ומיקרואלמנטים. בזמן העטיפה, הגוף לוקח מהשוקולד את מה שחסר לו. כמו כן, השוקולד משחרר מנה הגונה של אנדורפינים אשר גורמים לתחושה נעימה ומצב רוח מרומם.
 
עטיפת דבש ויין 
 
 
פירוט הטיפול

עטיפת דבש ויין על פי שילוב ייחודי.

על מה ולמה?
עטיפת דבש ויין נמשכת על הגוף באלגנטיות ומעניקה תחושה עדינה של רוגע ושלווה. החיבור המדויק בין הדבש והיין יוצר חוויה יוצאת דופן של עטיפה אשר מחדשת את העור, מותחת את הקמטים, מרעננת את התאים ומפנקת את הנפש.
אלמנטים רפואיים
כידוע, דבש הוא בראש ובראשונה אנטיביוטיקה טבעית. משיכת הדבש על הגוף מסייעת מאד להתמודדות עם בעיות רפואיות ומחזקת את המערכת החיסונית. היין מומלץ אף הוא בשל תכונות רפואיות אשר טובות לכלי הדם והלב. הדבש ידוע כחומר עשיר במיקרו אלמנטים ומינרלים אשר עוזרים לניקוי העור, מזינים אותו וממריצים את חילוף החומרים. עטיפת דבש ויין עוזרת גם לניקוי וחיסול פסולת ורעלנים.
 
עיסוי שוקולד 
 
 
פירוט הטיפול

עיסוי גוף בלתי נשכח עם שוקולד מפנק

על מה ולמה?
עיסוי גוף אשר עושה שימוש בשוקולד במקום בשמן, וזאת בכיוון של טיפול ארומתרפי. מדובר בטיפול לפינוק מושלם המלווה במגע, ליטוף וריחות נהדרים של שוקולד איכותי.
אלמנטים רפואיים
עיסוי שוקולד מעניק חוויה יוצאת דופן של עיסוי בטכניקה קלאסית עם שימוש בחומר ייחודי כשוקולד. השוקולד נהנה משלל יתרונות רפואיים בזכות היותו עשיר במינרלים וויטמינים. העיסוי בשוקולד מתאים במיוחד לבעלי עור יבש (אך לא רק).
 
עיסוי בדבש וחלב 
 
 
פירוט הטיפול

עיסוי גוף נהדר עם תערובת ייחודית של דבש וחלב

על מה ולמה?
עיסוי גוף מקסים שלא יישכח במהרה. העיסוי כולל אלמנטים קוסמטיים עם ליטוף ומגע. תערובת הדבש והחלב מתכתבת עם הגוף בשלווה ויוצרת מתכון מנצח.
אלמנטים רפואיים
דבש וחלב הם חומרים טבעיים בעלי סגולות רפואיות רבות המזינים היטב את העור ופועלים גם לניקוי רעלנים, הסרת פסולת, המרצת המטבוליזם ועוד. החומציות של הדבש פועלת כפילינג כימי-טבעי על העור ולפניכם חוויה רפואית-קוסמטית מן המדרגה הראשונה.
 
טיפולים שגרתיים 
 
 
פירוט הטיפול

טיפולים קונבנציונאליים בשלל טכניקות – רפלקסולוגיה, רקמות עמוק, שבדי, אבנים חמות ועוד

על מה ולמה?
טיפולים מקצועיים על פי בחירת הלקוח ושיקול דעת המטפל אשר במהלכם נעשה שימוש בחומרים המתאימים לסוג הטיפול. הטיפולים מותאמים ללקוח ויכולים לשלב במקביל מספר טכניקות שונות.
אלמנטים רפואיים
הטיפולים המקצועיים של ספא קפה ושוקולד מבוססים על טכניקות מכל קצוות תבל ושמים דגש רב על אלמנטים רפואיים. אלו טיפולים אשר מתאימים לכל אחד ובמיוחד לאנשים שסובלים מכאבים, בעיות כרוניות, ספורטאים ואלה שזקוקים לשחרור השרירים.
 
טיפול פנים ומיקס טיפולים 
 
 
פירוט הטיפול

טיפול יופי אשר מבוסס על החומרים הטבעיים של הספא (קפה, שוקולד, דבש, חלב, שמן זית ועוד).

על מה ולמה?
טיפול פנים קוסמטי מפנק אשר מבוסס על החומרים הטבעיים של הספא. למשל, מסיכת שוקולד, מסיכת דבש, פילינג קפה וכדומה.
אלמנטים רפואיים
ניצול מדויק של היתרונות הרפואיים הגלומים בחומרי הספא הטבעיים לכדי מתכון מנצח לפינוק לפנים.
חייגו אלינו