פילינג קפה

פילינג קפה בספא קפה ושוקולד הוא חוויה יוצאת דופן של טיפול לגוף אשר מתכתבת גם עם הנשמה. זהו טיפול עדין מאד, גמיש, חלק וללא תופעות לוואי. בקיצור, חוויה אחרת של פילינג אשר איננו שורט, שורף, משפשף או גורם לדלקות.

טיפול הפילינג הייחודי שלנו מבוסס על פולי קפה טחונים דק (יותר מקפה שחור) אשר מציגים שלל תכונות רפואיות. מחקרים רבים כבר הוכיחו שהקפה יכול לסייע לגוף כנגד קמטים, תאים מבוגרים ועוד. לכך יש להוסיף כמובן את התחושה הרעננה אשר מלווה את הטיפול, כבר במהלכו וכמובן שלאחריו. הקפה מזין את העור ומתיר אותו רענן, והתחושה מלווה אתכם הרבה לאחר שהפולים הטחונים נשטפו מהגוף. חלקו השני של הטיפול, לאחר המקלחת, כולל עיסוי נעים עם קרם גוף להגנה ואיזון העור. 

האלמנטים הרפואיים 

קפה הוא לא רק משקה משובח אלא גם חומר טבעי מצוין לטיפול בעור. פולי קפה טחונים מכילים שיעור גבוה של אנטי-אוקסידנטים (נוגדי חמצון) המסייעים בהגנה על העור כנגד רדיקליים חופשיים ומפחיתים אפילו את הסיכוי לחלות בסרטן העור. קפה מסוגל להדק את נקבוביות העור ולסייע בהסרתם של תאים מתים. תודות לכך, פילינג קפה בספא קפה ושוקולד מעניק לעורכם מראה צעיר ורענן מאי פעם. כמו כן, הקפה מציג תכונות נהדרות כנגד קמטים אשר הפכו אותו למרכיב פופולארי בטיפולי ספא ויופי בכל העולם. 

מתקני הספא המפנקים לרשותכם 

במהלך שהותכם במקום אתם מוזמנים ליהנות כמובן משלל מתקני מתחם הספא שלנו כגון הסאונה היבשה, הג'קוזי הגדול, המקלחות, חדרי הטיפולים הפרטיים, החצר הקטנה ועוד. במידה ואתם מציינים אירוע מסוים, או סתם רוצים להפתיע את בן/בת הזוג, נשמח לעצב את הספא באווירה חגיגית. קראו כאן על חבילות של מתוקים בספא

חייגו אלינו